Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Dagen i Höganäs

Av Therese - 19 juli 2012 08:07

Glömde ju skriva i går när vi kom hem. Det var en underbar dag hos en underbar familj. När vi kom dit snabbfikade vi och Mille plockade fram leran så dom satte sig och började leka lite. Sen efter en stund så klädde vi på oss och tog med kaffkopparna ut och barnen fick leka en massa. Dom två kommer så himla bra överrens. Dom busade på fram till lunch så gick vi in och agnes började på middagen. Då passade vi på att kolla in Milles rum. Sen var det mat och efter det skulle vi försöka få Mille att somna så plockade fram vagnarna och gick mot havet. Så fort vi kom dit så reste Mille sig och sa HAVET så han fick var vaken. Barnen kastade sten i havet och sprang rundor. Sen gick vi hemåt men Mille osmande inte förrän vi kom hem och han hamnade i sängen. Alve lekte ute en hel. När väl Mille vakande fika vi lite sen fick vi börja tänka på att ge oss hemåt då det ju tog ett par timmar.  Först buss i ca 45 min sen sprang vi inom MC och köpte milkshake som vi sen drack på tåget mot lund. Där vi bytte tåg mot hässleholm och där mötte vi upp Calle så vi åkte hem tillsammmans. Vi var hemma halv sju. alve var lite övertrött så tog ettt tag för honom att somna. Sen la jag mig själv. Helt slut efter en bra dag...

Nästa gång vi träffar Agnes med familj har dom utökats med en lite knodd till så det ska bli spännande ch se om jag har rätt eller fel denna gång =)                

 
 
Ingen bild

Agnes

19 juli 2012 08:51

Tack för igår! Det är så härligt att umgås med er. Hoppas vi ses snart igen! Mille pratar hela tiden om Alve. "Avle traktor, Avle fika, Avle kramas" osv... hihi!
KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 april 2013 08:48

Jaha nu var det längesen sist men nu ska det bli ändring. Sen i julas har det hänt en del. Alve har hunnit bli fyra år. Detta firades hemma på långfredagen med massa folk. Mormor, morfar, Kerstin, Nicke, sara, Ella, Maja, Rogge, Jannike, Emil, Luca,s...

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 19 augusti 2012 10:07

Nu har det varit mkt med flytten men nu har vi iaf sovit första natten i huset ich det gick bra.. nu är det massa upplockning och iordningsställande... kommer bilder sen......

Presentation


I denna blogg skrivs det om vår lilla familj och allt som händer om dagarna. Blir nog mest bilder=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards