Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Dag 2

Av Therese - 2 augusti 2012 18:47

Idag var våra planer gamla stan och slottet. Vi åkte redan vid tiotiden och gick i lite affärer och kikade lite. Lite fika hann vi med och jag och alve gick uppför den smalaste gränden i gamla stan, Alve köpte chewbacca i sfbokhandeln.  . Sen gick vi vidare mot slottet och kollade på vakter men vi orkade inte vänta till avlösningen då det var en massa turistbussar osv. Sen gick vi mot kungsträdgården och käkade på McDonalds. Sen åkte vi en gammal spårvagn ut på djurgården. VI åkte bara där för att ha provat på det=) Efter det blev det en bussresa till Kaknästornet och vid museerna dök det upp tre elefanter utanför fönstret och jag skulle ju filma men den blev urkass...  Det är cirkus på gärdet. När vi kom fram åkte vi upp i tornet och tog en fika och kollade utsikten.. Tillbaka in till stan och kollade lite affärer. Sen åkte vi hem och tog det lugnt. Man orkar ju itne hur mkt som helst. vi var hemma vid fem, å åt vi glass och plockade upp nya tvn som vi köpt på elgiganten innan vi åkte från stan.


Nu ska snart alve sva och i morgon blir det Junibacken och Aquraium                            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 april 2013 08:48

Jaha nu var det längesen sist men nu ska det bli ändring. Sen i julas har det hänt en del. Alve har hunnit bli fyra år. Detta firades hemma på långfredagen med massa folk. Mormor, morfar, Kerstin, Nicke, sara, Ella, Maja, Rogge, Jannike, Emil, Luca,s...

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 19 augusti 2012 10:07

Nu har det varit mkt med flytten men nu har vi iaf sovit första natten i huset ich det gick bra.. nu är det massa upplockning och iordningsställande... kommer bilder sen......

Presentation


I denna blogg skrivs det om vår lilla familj och allt som händer om dagarna. Blir nog mest bilder=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards