Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Dag tre

Av Therese - 3 augusti 2012 19:06

Idag sov vi länge så vi kom inte i väg förrän vid halv elvatiden. Vi tog tunnelbanan till slussen och gick bort till djurgårdsfärjan för att ta oss över till djurgården där vi först gick till Junibacken. Jag kan väl säga att jag förväntade mig något mer av det. Det bästa var så klart sagotåget som gick som en bana upp och ner och där Astrid Lindgren berättade om lite olika sagofigurer som tex Madicken, Ronja Rövardotter, Emil osv. Vi var även med på en sagostund som dom har där. Den var helt superbra. Rummet med skrotnisse kunde vi knappt se då där var en massa folk hela tiden. 


Efter Junibacken gick vi till Aquarium där vi gick genom regnskogen och kollade på fiskar och grodor. Detta var inte mkt att hurra för. Jag gillar tom Tropikariet bättre faktiskt. Vi tog en latte ute på deras fikadäck sen åkte vi en gammal gammal spårvagn till Norrmalmstorg för att sen gå vidare mot Sergels torg handlade på ÖoB sen vidare till tunnelbanan hem. Passade på att gå inom icas kvartersbutik för att handla lite till pannkakorna som Calle stekte när vi kom hem. 

Nu slappar vi lite innan det är sovdags för oss. Imorgon blir det skansen, allt för att hålla oss från stan när det är Prideparaden.. 


Natti                      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 april 2013 08:48

Jaha nu var det längesen sist men nu ska det bli ändring. Sen i julas har det hänt en del. Alve har hunnit bli fyra år. Detta firades hemma på långfredagen med massa folk. Mormor, morfar, Kerstin, Nicke, sara, Ella, Maja, Rogge, Jannike, Emil, Luca,s...

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 19 augusti 2012 10:07

Nu har det varit mkt med flytten men nu har vi iaf sovit första natten i huset ich det gick bra.. nu är det massa upplockning och iordningsställande... kommer bilder sen......

Presentation


I denna blogg skrivs det om vår lilla familj och allt som händer om dagarna. Blir nog mest bilder=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards