Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Helgen!

Av Therese - 15 juli 2012 11:35

Helgen har gått i ett rasande tempo och det pga att jag jobbat dygn 12-09. Har dock sovit mkt dåligt i natt på jobbet så är mkt trött. NÄr jag kom hem pratade alve oavbrutet=) Sen fick vvi ett ryck att packa ner en del i köket så nu ör iaf tre skåp helt tomma och nåt som bara står litegrann i. Nu är det en paus vid datorn och tvn. Alve kikar på Djungelhjul och calle vilar lite. 

Dagen kommer nog fortsätta i lugnt tempo med packning för idag är det exakt en måndag till vi får huset så börjar bli eld i baken=)


Får se om jag får till lite bilder under dagen....


Hej så länge

 
 
Kicki

Kicki

15 juli 2012 14:41

Välkommen till blogglivet, hihi!
Ska bli jättekul att följa din blogg och skoj att se bilder på ert nya hem

http://mattiasmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 april 2013 08:48

Jaha nu var det längesen sist men nu ska det bli ändring. Sen i julas har det hänt en del. Alve har hunnit bli fyra år. Detta firades hemma på långfredagen med massa folk. Mormor, morfar, Kerstin, Nicke, sara, Ella, Maja, Rogge, Jannike, Emil, Luca,s...

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 18 december 2012 06:18

Suck nu när jag väl skrivit försvann inlägget.Var ju längesen jag skrev i bloggen men tiden den rusar och det är mkt med huset och jobb... vi ska fira julen hemma med alla.. kommer lite bilder......

Av Therese - 19 augusti 2012 10:07

Nu har det varit mkt med flytten men nu har vi iaf sovit första natten i huset ich det gick bra.. nu är det massa upplockning och iordningsställande... kommer bilder sen......

Presentation


I denna blogg skrivs det om vår lilla familj och allt som händer om dagarna. Blir nog mest bilder=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards